Arhivă‎ > ‎Winter Course‎ > ‎

Informaţii

Biroul de Informaţii şi Înregistrări Participanţi

Biroul de Informaţii şi Înregistrări Participanţi va fi deschis zilnic în holul Hotelului Best Western Bucovina, GuraHumorului, în perioada 1-4 decembrie 2010, după următorul program:


1 Decembrie 2010 17.00 – 20.00
2 Decembrie 2010 08.30 - 19.00
3 Decembrie 2010 09.30 – 10.30

Limbile oficiale ale Cursului

Limbile oficiale ale Cursului sunt: româna şi engleza. Pentru lucrările prezentatenu se va asigura traducere.


Certificate de participare

Toţi participanţii înscrişi la Curs vor primi la sfârşitul manifestării un certificat de participare cu menţiunea orelor de educaţie medicală continuă (EMC) cu care a fost creditat Cursul de Neuroradiologie şi Radiologie interventională de către Colegiul Medicilor din România.

Ecusoane

Din motive de securitate şi control, pe toată durata Cursului şi a evenimentelor sociale, participanţii sunt rugaţi să poarte la vedere ecusonul nominal de acces. Pierderea ecusonului va fi anunţată imediat la Biroul de Informaţii şi Înregistrări participanţi în vederea emiterii unui nou ecuson.

Echipament Tehnic

Sala de Curs va fi dotata cu aparatura necesară prezentării lucrărilor (laptop, videoproiector, ecran proiecţie, sonorizare), iar participanţii vor beneficia de asistenţă tehnică oferită la faţa locului. Prezentările trebuie să fie realizate în Microsoft Office PowerPoint, pe CD sau memory stick. Vă rugăm să nu utilizaţi CD-uri re-înregistrabile.

Internet şi pre-vizionare lucrări

Toţi participanţii vor avea acces gratuit la Internet și își vor putea previziona lucrările în zona special amenajată din incinta Hotelului Best Western Bucovina, Gura Humorului.

Informații utile pentru prezentatori

Înainte de prezentare

Vă rugăm să vă înregistraţi informaţiile pe calculatoarele special amenajate în acest sens în Sala de Curs de către Organizatori, cu cel puţin o oră înaintea prezentării efective. Pentru a vă asigura că totul decurge normal şi fără probleme este indicat să reverificaţi informaţiile înainte de a vă începe prezentarea.

Dacăutilizaţi Microsoft PowerPoint pentru prezentare trebuie să aduceţi CD-ul, DVD-ul, dispozitivul de stocare portabil şi/sau laptopul în sala de curs în timp util, pentru a vă putea asigura de compatibilitatea şi buna funcţionare a materialului.

Dacă nu folosiţi fonturi standard pentru Windows este recomandabil să aduceţi aceste fonturi în versiunea lor de Windows. Organizatorii recomandă folosirea fonturilor Times New Roman sau Century pentru a evita o redare necorespunzătoare.

Dacă aveţi încorporate filme în prezentare vă rugăm să verificaţi dacă acestea rulează cu Windows Media Player (în cazul în care filmul Dumneavoastră necesită decodori de imagine speciali sau rar folosiţi, vă rugăm să îi aduceţi).

Prezentările cu animaţii şi videoclipuri încorporate pot cauza reale probleme în cazul în care nu au fost verificate cu atenţie înaintea începerii sesiunii.

Dacă folosiţi propriul calculator (laptop) asiguraţi-vă că aduceţi propriul cablu de alimentare, cablu video şi alte cabluri de care aveti nevoie în mod normal. De asemenea, să aveţi orice tip de conectori de care aţi putea avea nevoie în cazul anumitor calculatoare portabile.

Pentru o proiecţie corespunzătoare a informaţiilor vă rugăm să vă ajustaţi calculatorul astfel: rezoluţia ecranului 1024x768, fără screen-saver şi opţiunea de alimentare “always on” (mereu deschis).

TOATE PREZENTĂRILE VOR FI PROIECTATE LA O REZOLUŢIE DE 1024x768.

Tehnicienii de la Sala de Curs vor fi disponibili să vă acorde asistenţă cu privire la prezentare şi pregătirea acesteia.

Informatiile copiate pentru prezentarea Dumneavoastră pe calculatorul pus la dispoziție vor fi şterse de către Organizatori la sfârşitul Cursului.


În timpul prezentării

La desk-ul de prezentare veţi găsi lucrarea Dumneavoastră deja deschisă (în eventualitatea în care ați transferat-o anterior tehnicianului de la Sala de Curs). Informatiile salvate pe calculator vor fi procesate de tehnicienii de la Sala de Curs conform instrucţiunilor primite de la moderatorii de sesiuni, ce vor anunţa lucrările.

Trebuie să operaţi pe cont propriu schimbarea paginilor prezentării Dumneavoastră, fie folosind un dispozitiv portabil de prezentare PowerPoint (veţi fi îndrumat pentru o utilizare uşoară a acestuia), fie folosind mouse-ul şi tastatura (în cazul în care sunt disponibile).

Dacă doriţi ca unul din tehnicienii de la sală să opereze schimbarea paginilor trebuie să le transmiteţi acest lucru, precum şi momentul potrivit pentru schimbare pe durata prezentării.

Întreaga cooperare a prezentatorilor în ceea ce priveşte buna desfășurare a comunicărilor va creşte considerabil calitatea Cursului şi va fi pedeplin apreciată.

Pentru a evita infectarea calculatoarelor cu viruşi vă rugăm să scanaţi toate materialele prevăzute pentru prezentări înainte de Simpozion. Recunoaştem şi respectăm caracterul personal al informaţiilor din prezentări şi le vom trata în consecinţă. Vă rugăm să nu ezitaţi să puneţi orice întrebare Organizatorilor.